Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

söndag 29 april 2012

Utvärdering av vecka 17

Med tanke på avsaknaden av dusch under veckan som varit trodde jag verkligen inte att det skulle bli så många träningspass som jag faktiskt gjort denna veckan, 4 pass, jag känner mig riktigt nöjd! I torsdags var renoveringen så pass klar i vårt hus så att vi åter igen kunde börja duscha, vilken känsla, vilken frihetskänsla.

Under de dagar jag inte kunnat duscha i vårt hem har jag åkt runt bland vänner med min väska med kläder och duschat hos dem. Detta har fungerat, men tagit massor med tid, och trots underbara vänner som ställt upp har det varit jobbigt att behöva duscha hos andra, men nu har vi fått tillbaka en liten pusselbit av vårt gamla liv, det är vi så glada för!

Träningsveckan har omfattat nyheter som att få prova på en helt ny träningsform samt att utbilda mig för att kunna erbjuda denna träningsform genom mitt företag. Det har varit så spännande och roligt att få prova på och ta del av konceptet Crossnature, jag är helt såld på detta och hoppas att inom en snar framtid kunna erbjuda alla som vill denna träningsform här i Kållered.


Visst ser det häftigt och roligt ut? Hoppas du känner suget att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar