Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

söndag 22 april 2012

Utvärdering av vecka 16; Bryt ihop och kom igen!

Vilken vecka det har varit, ingenting blev som jag hade tänkt mig, men det behöver nödvändigtvis inte betyda att det är något negativt med det. Tyvärr har dock de flesta överraskningar denna veckan bjudit på varit av det negativa slaget.

Jag hade förhoppningar om en riktigt hårt träningsvecka veckan som har varit. Tyvärr satte slöa hantverkare käppar i hjulet för dessa planer. Jag trodde att jag skulle komma hem från Dalarna till ett ganska fungerande hem, men ack nej, det var, och är fortfarande ett kaos här som bland annat innebär att jag inte kan duscha. Vissa människor kanske kan träna och sen ej duscha, men jag är inte en av dem. Dusch är en av förutsättningarna för att jag skall kunna träna.



Snälla vänner har dock erbjudit mig möjligheten att duscha hos dem så sammanlagt 3 pass har det blivit veckan som gått. Med tanke på detta kaos jag lever i just nu är jag ganska nöjd med att ha fått ihop 3 pass. Passen jag gjort har dessutom varit varierande, vilket är bra för att förebygga skador. Jag har även känt glädje under mina 3 pass jag gjort under veckan, vilket också är viktigt för att hålla upp motivationen att fortsätta träna.

Något riktigt positivt med denna veckan var att Kärleken återvände hem till familjen efter sin semester och en jobbresa så nu är familjen Lindström fulltaliga igen. Allt blir så mycket roligare och lättare när man är tillsammans hela familjen, det är riktigt tufft att ta hand om två små barn själv. Att vi är fulltaliga igen ökar även möjligheterna för mig att träna. Det gäller att fokusera på det positiva, trots att det ser mörkt ut, och detta var det bästa med denna veckan!

Nästa vecka ser dock också ut att bli en kaosvecka med hantverkare (som förhoppningsvis gör sitt jobb) som kommer springa här in och ut i huset, men sen, men sen...

Det är bara att bryta ihop och komma igen helt enkelt!

Jag ser ljuset, jag ser ljuset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar