Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

onsdag 4 april 2012

Träningscomeback

Jag mår som bäst när jag får träna, när jag får svettas och kämpa och verkligen känna hur mjölksyran bränner i kroppen. När jag är sjuk däremot är jag sur och otrevlig att vara med, därför känns det extra skönt att vara tillbaka i träningskläder igen och att åter igen få svettas och bli trött genom att träna.

Gjorde idag comeback efter ofrivillig vila på grund av sjukdom, och vilken inramning det var, strålande sol, flera grader varmt, jobbiga backar och dessutom att få dela träningspasset med andra trevliga och träningssugna mammor, underbart!

Nu åker jag på träningsläger till mina föräldrar, ska bli kanon att få träna hur mycket jag vill då det ingår barnpassning under vistelsen i Dalarna.

Då jag befinner mig i Dalarna under hela nästa vecka kommer jag ej kunna erbjuda något MaPa toningpass den 11 april, men jag kommer att erbjuda träningsförslag för nästa vecka för den som vill ha lite hjälp med träningen.

Vi ses igen den 18 april, om inte tidigare!

....och lycka till med träningen tills vi ses igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar