Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

fredag 13 april 2012

Träningsläger, 4:e passet; lite starkare.

Träningsform: MaPa power; styrkegympa till musik med inslag av kondition och koordination.
Intensitet: Medel.
Tid: ca 60 min inklusive stretch.
Längd: Några steg fram, några steg bak och några åt ena sidan och några åt andra sidan.

I byarna här upp i Dalarna har många byar bystugor/bygdegårdar som oftast är stora fina byggnader med samlingssal, en sådan finns i byn där jag växte upp. Jag passade därför på att låna denna bystuga och genomförde ett av mina pass mitt företag, inom kort kommer att erbjuda allmänheten i Kållered med omnejd; MaPa power.

Lyckades locka fyra vuxna, en ungdom och fem barn till passet. Härligt att få till ett styrkepass för hela kroppen och underbart att få göra detta till musik och att få träna tillsammans med andra. Snacka om kontraster när man tränar, igår genomförde jag ett av de tråkigaste passen jag kört och idag genomförde jag istället ett mycket roligt och inspirerande pass.

Under passets gång passade mina guldklimpar på att använda sin mamma som klätterställning, de provade att både klättra över och under vilket gav passet lite extra krydda... Jag vet nu att jag även klarar passet med störningsmoment.

Känner mig redo och spänd av förväntan och hoppas kunna genomföra och erbjuda passet MaPa power med samling vid Torrekullagårdens entré lördagen den 21 april mellan 10.00-11.00 för första gången.
Välkommen då!


Träningssugen?
Naturligt Vis, med Ut och In!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar