Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

onsdag 25 april 2012

Dagens träning: "Plankade bland vitsippor."

Träningsform: MaPa toning.
Intensitet: Lugn/medel.
Tid: ca 60 min.
Längd: ca 3 km.

Äntligen börjar värmen återvända och med den även flera träningssugna människor. Jag blir så lycklig av att få träna med härligt kämpande, positiva människor!

Tillsammans klarade vi, under dagens MaPa toningpass av flera intervaller blandat med rörlighetsstyrka och styrka, och allt detta klarade vi med en guldstjärna i kanten. Trots träningsvärk från gårdagens pass kändes passet enkelt att genomföra då jag omgavs av dessa underbara människor. Även naturen runt Torrekulla börjar bli riktigt vacker, havet av vitsippor börjar sprida sig på sluttningarna i skogen och det börjar lukta vår, något som man nästan inte trodde man skulle få uppleva denna våren.

Träning med härliga människor och en vacker natur, man kan inte bli annat än inspirerad att träna ännu mer!

Jag älskar verkligen mitt jobb!



Träningssugen?
Naturligt Vis, med Ut och In! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar