Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

söndag 29 april 2012

Dagens träning: "Certifierad Crossnature-instruktör."

Träningsform: Crossnature.
Intensitet: Medel/hög.
Tid: Mellan 9.15-11.45.
Längd: Vet faktiskt inte.

Äntligen kom då dagen då jag skulle testas om jag var passande för att även leda Crossnaturepass. Måste säga att jag var ganska nervös när jag vaknade i morse, men passet jag hade planerat kändes bra, så det var lugnande. Väl på plats drog vi sticka om vem av oss deltagare på utbildningen som skulle börja. Jag drog den kortaste pinnen och fick då gå ut sist, hann inte reflektera speciellt mycket över om det skulle vara bra eller dåligt. Fick även denna dag en rejäl genomkörare av hela kroppen, underbart. Spännande att få ta del av olika ledarstilar och olika innehåll.

Då jag älskar att träna benen blev fokus kanske lite väl mycket på ben under mitt pass, men jag var nöjd när jag väl hade kört igenom hela passet och till mig stora glädje blev jag godkänd! Vilken fantastisk helg jag varit med om, massor med träning och nya upplevelser samt trevliga människor, tipp topp!

Nu ska jag börja reka runt Torrekulla och snart, mycket snart kommer jag köra mitt första Crossnaturepass, välkommen då!


Träningssugen?
Naturligt Vis, med Ut och In!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar