Erbjuder:

Träning utomhus året om, i alla väder som stärker dig och ditt välbefinnande.


Träningssugen?

Naturligt Vis, med Ut och In!

lördag 28 april 2012

Dagens träning: "Hela dagen, hela kroppen."

Träningsform: Crossnature.
Intensitet: Medel/hög.
Tid: Mellan 9.00-16.30 med tid för vila vid lunch samt små raster.
Längd: Vet faktiskt inte.

Hade kanske inbillat mig att jag var ganska vältränad, men efter denna dag vet jag att jag har en bit kvar innan jag åter igen kan kalla mig vältränad.

Första dagen avklarad på utbildningen där målet är att jag, efter avslutad kurs skall kunna titulera mig Crossnature instruktör. Vilken intensiv dag, först ett pass som leddes av grundaren av pass, som även håller i utbildningen. Riktigt inspirerande, roligt och vansinnigt jobbigt! Efter passets slut har sedan resterande dagen bestått av att gå igenom och testa olika övningar så det har blivit en hel dag av träning, underbart! Jag tror jag kommer sova gott i natt.

Vill nu så snabbt som möjligt komma igång på hemmaplan med denna underbara träningsform!

I morgon fortsätter utmaningarna...




Träningssugen?
Naturligt Vis, med Ut och In!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar